mandag den 25. november 2013

COLOURS - GIVE AWAY

-Lige til at varme sig på. . .
Når  den mørke og kolde tid nærmer sig, har de fleste på forunderlig vis en tendens til at iføre sig mørke og triste farver, som ikke lige frem hjælper på humøret. Måske fordi det er den letteste løsning.

Men farver har faktisk den vidunderlige effekt, at de kan løfte selv den allermørkeste og triste vinterstemning. Det kræver selvfølgelig at man tager et bevidst valg.

Design Galleriet viser her et udvalg af sjæle-varmere, som varmer og hjælper på humøret.
Herunder kan du se de forskellige farvemix de findes i og som du nu kan blive den heldige vinder af i vores første Give-Away konkurrence. . .








Det eneste du skal gøre, er at melde dig på vores blog og skrive en kommen- tar, hvor du beskriver hvilken af disse farvekombinationer du foretrækker, så er du med i lodtrækningen.

Konkurrencen løber til den 12/12-2013, hvor vinderen bliver udtrukket. Held og lykke alle sammen.

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med den give away, sådan en vil jeg elske at eje.
    Hvis det er mig som er den heldige, vil den turkis være min yngling, for det er nok den farve som passer bedst til mig.... Men de er LÆKRE alle sammen, fede farver og super flot design��

    SvarSlet